Velkommen til

Denne blog bliver forhåbentlig et stort rod af kreative ideer, skæve projekter og tidsfordriv.
Du er mere end velkommen til at kommentere eller markere din holdning under hvert indlæg (-;

Jeg har også en mere enkel blog, der er dedikeret til fotos. Se her: http://fotomariaemilie.blogspot.com/

onsdag den 9. november 2011

Smugkig på Julekalenderen - Vol. 1

Julemonster som jeg er, laver jeg hver jul julekalendre eller pakkekalendre til enten brødre, forældre eller veninder. I år bliver det blandt andet til en julekalender til tre søde veninder.
Uden at afsløre for meget, viser jeg nogle sneak peaks!

Og her er det første indlæg så...





Jeg brugte te og kaffe til at farve papiret med nogle hemmelige juleord (-;
Snart kommer der et smugkig mere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar