Velkommen til

Denne blog bliver forhåbentlig et stort rod af kreative ideer, skæve projekter og tidsfordriv.
Du er mere end velkommen til at kommentere eller markere din holdning under hvert indlæg (-;

Jeg har også en mere enkel blog, der er dedikeret til fotos. Se her: http://fotomariaemilie.blogspot.com/

tirsdag den 11. oktober 2011

En tyk ugle

Jeg er helt vild med ugler, og det var jeg også, før de blev moderne og skulle sidde med små hæslige diamantøjne på hver enkelt ørering fra H&M. Så er det sagt.
Derfor holder jeg fast i de slags ugler, jeg synes er fine, smukke, nuttede og alternative. Der kommer uden tvivl mere uglehalløj her på bloggen (jeg har lige fundet en smuk af slagsen i et gammelt Samvirke, som jeg stadig spekulerer over, hvad skal blive til...), men den her bliver den første!
To runde eller ovale cirkler gør det ud for øjenomgivelserne. Og næbbet bliver guld!



Jeg har de her 'rulleøjne', men jeg tror ikke, jeg vil bruge dem. Uglen ser lidt for... kedelig ud med dem.


Jeg syr i hånden... Jeg syr mave, øjenomgivelser og næb på først, og så vender jeg vrangen ud og syr de to dele sammen. Jeg lader bunden være åben og vender vrangen (den rigtige side) ud igen og så mangler den bare fyld og at få syet bunden sammen!


Den umiddelbart færdige udgave - Måske får uglen en hank eller knapøjne i nær fremtid. Hvem ved?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar