Velkommen til

Denne blog bliver forhåbentlig et stort rod af kreative ideer, skæve projekter og tidsfordriv.
Du er mere end velkommen til at kommentere eller markere din holdning under hvert indlæg (-;

Jeg har også en mere enkel blog, der er dedikeret til fotos. Se her: http://fotomariaemilie.blogspot.com/

torsdag den 20. oktober 2011

Regnbuefarvede anskaffelser

Som nævnt i det forrige indlæg har jeg shoppet og venindehygget i Viborg og Århus, primært i Tiger.
Jeg kommer oftest ud af den butik med noget i hænderne - De har faktisk mange materialer og pudsige ting til få penge! 
Herunder er et farverigt overblik:


1: Til deling med min lillebror - M&M's kæmpepose - 400 gram! (Tiger, 30 kr.) 2: Solgule hjerteperler - Jeg kunne ikke lade være! (Tiger, to poser for 10 kr.) 3: Plastperler i regnbuens farver (Tiger, to poser for 10 kr.) 4: En lille robotknage i træ. Kan fås i grøn, lilla og lyserød. (Tiger, 10 kr.) 5: Det FINESTE dekorationspapir. 40 A4-ark med de dejligste mønstre. Jeg poster snart et indlæg om brugen af dem! (Tiger, 20 kr.)









UUUUUUUUUUUHMMMMM jeg spiser nogle nu!



Se mere:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar