Velkommen til

Denne blog bliver forhåbentlig et stort rod af kreative ideer, skæve projekter og tidsfordriv.
Du er mere end velkommen til at kommentere eller markere din holdning under hvert indlæg (-;

Jeg har også en mere enkel blog, der er dedikeret til fotos. Se her: http://fotomariaemilie.blogspot.com/

torsdag den 20. oktober 2011

Jordfarvede anskaffelser

Jeg har venindehygget og shoppet i henholdsvis Viborg og Århus, nærmere bestemt Tiger og H&M m.m. Det førte til en del småkøb. Jeg fristes sådan i Tiger, fordi det hele er så billigt og finurligt. Noget er noget bras, men andet er nu meget fint, sødt, lækkert eller kreativt!
I første omgang får I lov at se det her:


1: Et kikset/kærligt plasticrensdyr, der ligner karamel, når man holder det op mod lyset. (H&M, 39,99 kr.) 2: En rektanglet, sort notesbog. (Tiger, 20 kr.) 3: Sæsonen slutter af Klaus Rifbjerg. Digte i Tiger?! Og sikke et flot omslag! (Tiger, 20 kr.) 4: Uhmm... Kakaomandler! (Tiger, 10 kr.) 5: A4-størrelse notesbog med grafisk omslag (Tiger, 20 kr.) 6: Tre æsker der kan dekoreres og pyntes, evt. til julegaver eller -kalendre!



Jeg ved ikke, om rensdyret er sødt eller kikset. På en måde må det godt være kikset. Og så er det også lidt julet, hurra hurra!







Tænk at Klaus Rifbjergs digte sælges i Tiger til en tyver! Det kan jeg ikke modstå, og slet ikke med det fine solsorteomslag!



Jeg har en svaghed for notesbøger. Jeg køber altid flere, end jeg får brugt!

Se mere:
Vinrøde og varme anskaffelser
Regnbuefarvede anskaffelser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar