Velkommen til

Denne blog bliver forhåbentlig et stort rod af kreative ideer, skæve projekter og tidsfordriv.
Du er mere end velkommen til at kommentere eller markere din holdning under hvert indlæg (-;

Jeg har også en mere enkel blog, der er dedikeret til fotos. Se her: http://fotomariaemilie.blogspot.com/

onsdag den 19. oktober 2011

Ugler af papir og pap

En temaudgave af magasinet Samvirke om læsning var illustreret med disse ugler, som jeg klippede ud, inden de røg på lossepladsen. For at stive dem af og skjule bagsiden limede jeg dem på grå karton og klippede dem ud igen. En sytråd i hver, og nu kan de hænge og pynte på et alternativt juletræ eller noget lignende.

Den meget farverige papirugle skulle også lige med. Jeg har fået den foræret af min lillebror, som selv har tegnet og klippet ud.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar